Lisa Ekdahl <3

Datum: 2011-03-30 /22:01:00 / Inspiration /  
Om du aldrig lyssnat på henne så har du verkligen missat något! Åh, jag älskar det :) Hamnar verkligen i Lisa Ekdahl -trans!

Bästa låtarna (tycker jag:)) :

Bortom det blå
Vem vet
Två lyckliga dårar
Benen i kors
Gå dit ifall du minns
Öppna upp ditt fönster
Ljug för mig älskling
Hyenorna skrattade gamarna log
Genom dig ser jag ljuset
Jag vill bara vara
Sakta Sakta
















Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.