Olika frisyrer.

Datum: 2011-03-24 /18:23:44 / Allmänt /  

Jag har min beskärda del av olika frisyrer. Mitt hår har liksom aldeig varit heligt för mig. Fast det beror på hur man ser det. :P Jag kan i stort sett ha vilken frisyr som helst (tycker bara det är kul med omväxling), jag fixar väldigt sällan håret osv. Men! Om någon klipper en frisyr på mig så vill jag inte se hemsk ut bara för att jag är villig att testa, det har som tur är aldrig hänt :) 

Samtidigt är jag sån som använder i stort sett aldrig produkter till mitt hår, färgar det inte och använder mkt sällan plattång/locktång. Låter det självtorka utan fön oftast, gör hårinpackning typ 1 gång i veckan. Låter de vila så länge jag kan i mellan tvättarna och använder gärna ekologiska produkter. Detta är av olika anledningar, både att jag vill att mitt hår ska må bra, vara naturligt och sen miljövänligt. Hårspray ger även mig astma, så i en liten mängd i så fall. Men som sagt det händer i stort sett aldrig. När Felicia har fixat mitt hår så har hon ju i en del produkter (och det är okej, såklart!) För det är så sällan, plus att det blir SNYYGGT och hon är så duktig på det. Jag tycker inte det är så roligt med mitt egna hår, jag fixar gärna med andras hår men mitt egna ligger i lä kan man säga :P

Olika frisyrer genom åren:










































(Den sista är ifrån när jag var med i andra avenyn, så don't worry :P)



Postat av: Matilda
Datum: 2011-03-25 Klockan: 07:07:56 | Kika in här: http://matildafiona.webblogg.se/

Tack så hemskt mycket!



Detsamma, verkligen :)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.