Onsdag.

Datum: 2011-03-09 /13:05:37 / Allmänt /  
Det snöar extremt mycket här.. Helt vitt ute. Det har snöat så mycket sen ungefär 10 imorses. Usch och fy säger jag. Skönt att man inte planerat en tidig utflykt till stallet eller något sånt. Varken jag eller Melroose gillar blöt väderlek. Snö är bra, men inte nu när våren har börjat komma! Det ska vara snö i december, januari och okej i februari. Bättre än slask och is på vägarna iaf..
Semlor förresten. Alla bloggar om semlor nu typ. Det känns som varenda svensk åt en semla igår (eller fler). Är jag den enda som inte tycker om semlor?!



Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-03-09 Klockan: 15:00:18 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Jag älskar semlor, hihi! :D



SV; Kul att du gillar inlägget, sådant känns alltid roligt! :) Men oj, vad hemskt. Vad var det som hände då? (du måste självklart inte svara!)



Kram







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.