Solig & härlig hästdag.

Datum: 2011-03-05 /21:05:30 / Melroose & Tindra /  
Började dagen med en underbar uteritt på Melroose ute i solen. Jag var jätte lycklig för det var verkligen en underbar ritt. Är så stolt över min 4-åring. Hon är SÅÅ modig, vi gick över ett kalhygge som var full av mycket och hård snö. Hon sjönk ner jätte mycket, jag satt och vinglade med. Hon tog sig fram överallt! Vi till och med travade lite, men ville ta en lugn ritt ut så hon fick sträcka på ryggen och klättra lite. När vi kom ut på gärdet och var påväg hem fick hon något bus-ryck bara. Sen var hon lugn lika snabbt igen. Det är så typiskt henne, haha! Vi kom hem hela och rena, framförallt med ett stort leende på läpparna! Nova-bettet trivdes hon himla bra på och remontgrimman satt perfekt!
Ska se till att få med Robban snart och ta lite bilder i stallet :)
Senare på eftermiddagen höll jag lektion för Felicia. Alltid lika roligt! Körde hårt med henne och hoppade lite ;) Att hoppa är ju något som de verkligen kan, är impad! :D Härligt att hjälpa och se resultat. Speciellt när Felicia är en så nära vän. Vill ju att ens vänner ska må bra!



En härlig bild på Melroose som 2-åring, hihi.







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.