Super-mega-massor-över-lycklig!!

Datum: 2011-03-26 /15:04:05 / Melroose & Tindra /  

Jag måste bara säga att Melroose var MEGA-DUKTIG idag när jag tömkörde/longerade henne! från början till slut, när jag hämtade henne i hagen och släppte ut henne igen var hon super duktig! Det var inte minsta lilla ohyfs och inga bockningar. Jag bara njöt och tittade på den snyggaste hästen som finns! Nu har jag tyvärr inga bilder eftersom jag var ensam.. Men jag är som sagt DUNDER-GLAAAAD!

Det blir en fölis bild på min älskling






Postat av: Ida
Datum: 2011-03-26 Klockan: 15:14:16 | Kika in här: http://idasivertsson.blogg.se/

sv: Åh tack :)

Vad fin hon var :)



Postat av: Rupplan
Datum: 2011-03-26 Klockan: 15:55:06 |

Är det verkligen jag när jag var liten?







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.