Tisdag.

Datum: 2011-03-08 /18:20:23 / Melroose & Tindra /  


Kom nyligen hem. Har varit hos läkaren och i stallet. Eftersom jag var hos läkaren idag missade jag när mamma tömkörde Melroose. Det gick tydligen SUPER-bra! Härligt att höra :) Imorn blir det vila för Melroose. På torsdag blir det ridning eller tömkörning. Hon tömkörs mycket nu just för att bygga upp ryggmuskler. Det är dumt att jag ska sitta på ryggen och belasta den för mycket. Plus att mamma tycker det är så himla roligt att tömköra, jag är inte frisk nu och Melroose blir mycket bättre av det! Sen är mamma väldigt bra på det också.



En gammal bild på Melroose igen, har inte tagit några nya på senaste.. Här är hon iaf 1 ½ ungefär <3




Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-03-08 Klockan: 20:44:25 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

SV; tack så jättejättemycket! jag blir så himla glad när du säger så! :'D jag har verkligen jobbat hårt för att få henne att komma i kondition igen!



Kram







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.