Underbara soliga lördag!

Datum: 2011-03-19 /21:01:00 / Melroose & Tindra /  

Idag har jag och Robban haft en ur-mysig dag i stallet. Jag, Robban och Malin tog oss ner till paddocken med alla tre hästarna! Malin red Gullet, Robban gick med Nisse och jag med Melroose :) Jag longerade henne idag, det gick så HIMLA bra. Jag bara njöt av hur fin hon är. Sen busade hon allt lite grand också, hihi. Robban har massvis av bilder och ett par filmer på sin iphone. Så ska försöka få in dem imorn. Han är ju med killarna nu :P Jag har iaf ett par bilder ifrån idag :) Jag red även Gullet lite och hade lektion för Malin. Det var soligt och härligt. Livet är underbart sånna här dagar!



Dagen började med en busig..



och gosig Thord <3



Mina bästa <3 Jag måste säga också att Melroose ser sur ut, men det är hon verkligen inte! Detta är hennes "jag-är-avslappnad-min" :)



Godingar!



Åh, vad jag älskar er mina favoriter <3



Sedan gav jag rosor till Robban :)



Dagen avslutades med paprika & halloumipasta, min favorit!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.