Vanlig fast ovanlig måndag.

Datum: 2011-03-28 /20:25:10 / Melroose & Tindra /  

Jag är ju hos psykologen varje måndag, så där har jag varit idag. Det gick bra. Men inget som är direkt - JIPPIE.

Sen åkte jag och Robban till ÖB för att leta efter det braiga hästgodiset, men det var slut :( Så jag kom ut med en deodorant, en filt, ansiktsmask, tuggumi och coca-cola! Vi åkte vidare till jordnära för att köpa linfröpellets till Melroose och kolla efter godis, men nehepp inget bra där heller.. Kom ut med en 10 kg säck linfröpellets iaf :) Sedan åkte vi vidare till sussies häst och foder (värst vad jag dragit runt på Robban idag ;)) Där pratade jag med Sussie om Melroose och fick lite tips o sånt där trevligt. Sussie är mycket duktig och så himla ödmjuk!! Nu fick jag hålla shoppingfingrarna i styr, Robban var mitt förstånd där :P Det är ju så roligt med hästgrejer! Jag prövade ut ett par roeckl handskar iaf, som jag haft tidigare men de blev stulna :( Så de ska köpas nästa månad! Längtar, hihi.

Nu kom jag precis hem ifrån stallet, var ute på en promenad med Melroose. Vi gick en annorlunda väg och upptäckte tre får som hade rymt. Vi vallade tillbaka dem och sedan gick vi hem igen. Jag travade lite med henne och då tog hon galopp, så söt! Hon busade lite och jag stannade, för hängde ju inte med :P Då stannade hon direkt, så duktig är hon min tjej! Det märktes idag att massagen var bra igår, hon var så harmonisk och mjuk i kroppen.

Nu ska jag och Robban strax åka till edsås :)



En sällskapsjuk Melroose med läskigt öga, hihi. <3







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.