10 positiva förändringar.

Datum: 2011-05-23 /16:46:00 / Melroose & Tindra /  

Tänkte lista 10 positiva förändringar på Melroose nu om man jämför med ett år sedan.


- Hon mår mycket bättre både fysiskt och psykiskt.

- Bra i hull.

- Börjar få riktigt fint med muskler.

- Är gosigare och mer tillgiven.

- Tar galoppen när jag ber henne, alltid rätt galopp och nu även på ridbanan!

- Hennes hovar är super-fina.

- Hon har växt till sig något enormt!

- Börjar finna sin egna balans i formen.

- Ett helt annat steg, JÄTTE fint övertramp, rund galopp med mycket kraft i. Underbart!!

- Hon har börjat få en riktigt bra kondition.


Melroose ca 1 år sen:






Melroose nu:









Postat av: Isabelle Carstensen
Datum: 2011-05-23 Klockan: 19:09:12 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Gud vilken skillnad det är på bilderna! Roligt!!



sv: Åh tack så mycket! Du anar inte hur glad jag blir över att höra det!! :D







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.