Åska.

Datum: 2011-05-22 /18:31:00 / Allmänt /  

Det verkar som att vi får oväder här väldigt snart. Jag gillar ju verkligen åska, tycker det är vackert, mysigt och kraftfullt. Gillar däremot inte huvuvärken man får av det och blir alltid orolig för hästarna..

Det med att jag inte är ett dugg rädd för åskan brukar vi skoja om att det har och göra med att jag föddes när det var värsta åskovädret. Jag kom med dunder och brak, haha! Eftersom jag är född 9 augusti så är det inte så konstigt. Det åskar alltid runtomkring min födelsedag.

Vad tycker ni om åska? Åskar det ofta hos er?




Postat av: Malin
Datum: 2011-05-22 Klockan: 22:18:28 | Kika in här: http://Malinakerstrom.devote.se

Tycker också det är mysigt med åska och speciellt rädd är ja inte för den om man inte är ute mitt i allt.. Här regnar det bara men de är mysigt tycker jag :)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.