Bästa häst-bloggen!

Datum: 2011-05-02 /11:54:00 / Allmänt /  

http://tavlingsduon.blogg.se/

Denna blogg är det två tjejer som heter Fredrika och Isabelle som skriver. Jag gillar verkligen deras blogg, för de rider bra och är ödmjuka tjejer. Jag är trött på alla prylfixerade snobbar. Denna är mycket läsvärd med kloka tjejer som har en sund syn på hur hästar ska ha det! Massa cred och kramar till er, ni förtjänar verkligen framgång.

























Postat av: Isabelle Carstensen
Datum: 2011-05-03 Klockan: 10:19:27 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Åh tacktacktack vad snäll du är! Så himla kul kul att du gillar vår blogg, du anar inte hur mycket vi uppskattar det! :D Kram på dig!



Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-05-03 Klockan: 20:29:11 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Läsare som du är det som gör att jag orkar blogga fast jag inte hinner om kvällarna.



Tack så jättemycket för dessa ord,värmer rakt in i hjärtat <3







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.