Dear Friday

Datum: 2011-05-27 /19:35:30 / Melroose & Tindra /  
Eftersom jag inte är riktigt kry idag. Så red jag lite och sen testade mamma henne, bara lite i skritt ett par minuter. Maja testade även henne, det gick super bra! Hon både skrittade och travade. Det är ju bara jag som har ridit henne innan liksom. Skriver ifrån min iphone nu, är helt slut.. Orkar inte sitta framför datorn. Imorn ska Melroose åka transport igen :) Vi ska till Lena och kolla så sadeln verkligen är bra till henne. Vill även prova ut en dressyrsadel, hihi. Väntar även på ett paket ifrån Österbo hästgård. Senskydd och kotskydd Jacson i läder med kardborre and (bruna stl Full) Can 't Wait! Ha en härlig fredag!



Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-05-28 Klockan: 12:36:31 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kul att det gick så bra! :D



SV; Vi tackar så jättemycket! :D Jag håller med om gramanen, den funkade toppen. Hon kunde aldrig få upp huvet och verkligen "gå emot" som hon annars gör. Hon blir stressad och drar i hjälptygeln, men tror att det är jag som drar och vägrar därför ens prova lätta själv.



Men denna var jätebra :D







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.