Härliga söndag!

Datum: 2011-05-08 /14:47:24 / Melroose & Tindra /  


Idag red jag ut en sväng med Melroose, det märktes att hon hade lite träningsvärk. Vi skuttade över ett par hinder för skoj skull, hon älskar det! Alltså hon skjuter iväg som en kanon och hoppar så underbart! Jag har bestämt mig för att ställa upp på en clear round om ett tag. Vår första "tävling"! Jag är helt kär i hoppning nu igen, såklart eftersom Melroose är så underbar :)

Ja, ni har fattat nu att jag är lyrisk ;) Kan bara inte greppa känslan med att det är jag, jag som har ridit in henne. Det känns så overkligt för hon är en helt underbar individ, tänk när hon föddes.. Idag för exakt fyra år sedan, då visste vi ingenting. Bara att hon var en sötnos undan Majka och efter Hip Hop. Hon var min sötnos. Hon ÄR min sötnos, hihi! Melroose och jag passar så himla bra ihop, vi är verkligen ett team. Mitt självförtroende har ökat enormt mycket tack vare henne.



Melroose en dag gammal <3



Melroose nu <3

Vilken resa och än är den inte slut. Hon är min för alltid. Framtiden är ljus för oss älskling.



Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-05-08 Klockan: 20:41:33 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Gud vad häftigt, att ha varit med hela vägen! Hur gammal är Melroose nu? :)



SV; ja det syns att hon älskar det :D:D



Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-05-08 Klockan: 20:42:04 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

SV; och tack så jättemycket förresten, du skriver alltid så snälla kommentarer, man blir så glad :')



Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-05-08 Klockan: 22:33:39 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

SV; jaa, det står ju i texten, fattade jag nu! Lite trög bara, haha. Du ska vara stolt över ditt arbete, hon verkar ha blivit en pigg och glad häst som är positiv!



Tack så mycket, ja på bilden är hon fortfarande lite tunn. Nu har hon biffat upp sig lite, alltid roligt att höra, så tack så mycket! :D





Postat av: Malin
Datum: 2011-05-09 Klockan: 09:20:11 | Kika in här: http://kyro.blogg.se/

SV: Härligt, gör det :)



Postat av: Lina - Team Hippoteket
Datum: 2011-05-09 Klockan: 09:28:35 | Kika in här: http://sallberglina.blogg.se/

SV: tack. inte helt lätt men hon har en härlig vilja. om benet kan du läsa under länken i inlägget







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.