Hästgrejer.

Datum: 2011-05-14 /19:35:00 / Melroose & Tindra /  
Jag ska hissa och dissa nu igen, gillar verkligen inte de uttrycken. Men använder det tills jag kommit på något bättre ;)


HISS

Daslö Ribyxa
Skulle faktiskt vilja ha alla tre färgerna. Men helst av allt de lila. :)





Königs Field boot ridstövel (hopp)



eller


Königs Lady ridstövel (dressyr)






Rhino Wug turnout
När Melroose ska täckas sedan, drömmer jag om detta till henne. Knäppningen fram är viktigt eftersom min tjej vill gärna knäppa upp sitt täcke och sedan ger det mindre skav. Hon har ALLTID fått mycket skav av täcken :/









DISS

Mountain horse wicked collection





Kingslands vita ridbyxor.
Kan någon ta bort det fula märket på rumpan? Varje gång man är på hopptävling, så har majoriteten dessa ridbyxor. Jag tycker faktiskt de är riktigt fula, de ända man ser är märket på rumpan. Inte snyggt alls.

Sen kan de glömma att jag köper så dyra ridbyxor.



Jeansridbyxor gillar jag inte heller.. Men det finns väl folk som tycker de färgglada längre upp är gräsliga också. smaken är som baken. Fyndigt, haha!





Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-05-15 Klockan: 11:14:57 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Haha, dom mintgröna högst upp :D



SV; Tack så jättemycket, det hjälpte också!! :D:D







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.