Hemma efter en härlig ritt!

Datum: 2011-05-19 /21:37:29 / Melroose & Tindra /  

Det gick super-bra idag! Hon var jätte duktig att lasta, lasta av och lugn när vi kom dit. När hon fick hälsa på Nobbe så visade hon tydligt sin brunst... Haha, vad vi skrattade! Jag visste att hon var brunstig men brunstig, hjälp! I början av ritten gick hon som en anka med bakbenen, kissade i mellanåt, blinkade och gjorde "sig snygg". Minst sagt MYCKET.

Hon var lugn och trygg trots allt. Så vi bestämde oss för att rida ut! Efter ett tag så slutade hon kråma sig och öronen var framåt :) Hon gick, gick och gick. Var jag än ville! Eller tjaaa, hon taktade mest. Hon tyckte det var lika underbart som jag att få komma ut till lite nya ställen! Denna text blir nog lite av en upprepning, för det gick verkligen jätte bra! Vi galopperade och M bjöd super-fint, travade och klättrade. Vilka härliga ridvägar de har i Bälinge!

Det var meningen att jag skulle ta lite bilder, men jag hade fullt upp..



Så ni får helt enkelt en fölis-bild på skruttan <3




Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-05-19 Klockan: 22:40:05 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Jag tycker att det är så häftigt att du har fölbilder på hästen du nu rider på! Och så roligt att det funkar så bra för er, du verkar verkligen ha en drömhäst i Melroose!



SV; Klart vi blir glada! <3



Postat av: Julia
Datum: 2011-05-20 Klockan: 09:42:52 | Kika in här: http://eventingbyjulia.blogg.se/

tack så jättemycket! :D

Är det erat föl? Otroligt söt!



Postat av: Bonnie
Datum: 2011-05-21 Klockan: 13:45:34 | Kika in här: http://teamkarlsson.blogg.se/

Söt fölis:)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.