Just nu :)

Datum: 2011-05-15 /14:11:10 / Melroose & Tindra /  
Sitter jag på en bänk vid ridbanan, det regnar och jag sitter invirad i ett hästtäcke. Jag var inne på akuten inatt pga av min mage, så är helt matt idag. Min fina mamma tömkör Melroose idag :) Idag är hon på sitt sedvanliga "söndags-humör".. Haha! Känslig, lite odräglig, väldigt taggad och har mycket åsikter. Men hon går riktigt trevligt :) Melroose trivs verkligen med tömkörning. Nu tittar faktiskt solen fram men det blåser nästan storm..



Postat av: Malin
Datum: 2011-05-16 Klockan: 12:53:12 | Kika in här: http://Malinakerstrom.devote.se

Oj, va har hänt med magen?? Kram



Postat av: Anonym
Datum: 2011-05-17 Klockan: 01:12:27 |

Åh fy va jobbigt, har också problem med magen så ska få en remiss till sjukhuset för att göra en gastroskopiundersökning men misstänker att de är något liknande de du har, har läst om de och mycket stämmer men lika bra att göra en undersökning så dom riktigt kan se så det inte är något allvarligt eller så..



Vet att ja alltid haft problem mer eller miste med magen men nu är de som värst eftersom ja tappar några kilon på kort tid och får så ont efter maten.. Känns dock som man är ensam om detta så alltid skönt att höra att de finns andra som har de lika besvärligt fast ja helst inte skulle önska någon ont.. Kram



Postat av: Malin
Datum: 2011-05-17 Klockan: 01:13:32 | Kika in här: http://Malinakerstrom.devote.se

Åh fy va jobbigt, har också problem med magen så ska få en remiss till sjukhuset för att göra en gastroskopiundersökning men misstänker att de är något liknande de du har, har läst om de och mycket stämmer men lika bra att göra en undersökning så dom riktigt kan se så det inte är något allvarligt eller så..



Vet att ja alltid haft problem mer eller miste med magen men nu är de som värst eftersom ja tappar några kilon på kort tid och får så ont efter maten.. Känns dock som man är ensam om detta så alltid skönt att höra att de finns andra som har de lika besvärligt fast ja helst inte skulle önska någon ont.. Kram



Postat av: Madssigrid
Datum: 2011-10-26 Klockan: 10:29:00 | Kika in här: http://madssigrid.blogbow.com

Hi, very nice site! Good luck!



Postat av: Madssigrid
Datum: 2011-10-26 Klockan: 10:29:13 | Kika in här: http://madssigrid.blogbow.com

Hi, very nice site! Good luck!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.