Majka, underbart fina Majka <3

Datum: 2011-05-27 /13:53:00 / Melroose & Tindra /  


Jag gråter fortfarande ofta och förstår inte att du är borta. Tiden går men det gör inte mindre ont. Du hade det finaste hjärtat av guld. Du var mer än "bara" en häst för mig. Du var min bästa vän. Ingen, ingen, ingen kommer någonsin ta din plats. Jag är trasig utan dig, du försvann så fort. Jag är arg, varför försvann du ifrån mig? När jag behövde dig som mest. Du var den underbaraste varelse, varför just du? Jag önskar innerligt att jag bara kunde stoppa in näsan i din mjuka päls och stå där. Känna din doft, höra ditt gnägg. Se dig, känna dig och inte bara ha ett minne av dig. Önskar innerligt att Robban hade fått träffa dig. Nu är du bara ett minne, men för mig finns du alltid kvar. Du var den underbaraste mamma till Melroose, du var den bästa vännen för mig. Jag kommer ihåg när jag la min egoism åt sidan och lät dig somna in. Nu mår du bra på de evigt gröna ängarna i Trapalanda. Det var inget svårt val på det sättet att jag visste att det var rätt. Det svåra var att släppa taget. Har än inte släppt dig. Älskar dig av hela mitt hjärta, för evigt. För evigt. <3








Postat av: Elin
Datum: 2011-05-27 Klockan: 15:26:49 | Kika in här: http://alllroundryttaren.blogg.se/

Sv: Jo jag vet, den passar inte!



Postat av: Hanna
Datum: 2011-05-27 Klockan: 16:36:32 | Kika in här: http://dailyhorses.blogg.se/

SV: ja visst är han! kan knappt tro att han en gång var travare och gått löp :P



Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-05-28 Klockan: 00:38:09 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Jag har också lagt min egen egoism åt sidan, och låtit en älskad vän gå. Han var min finaste ponnykompis i 4 år, undertiden jag var strax innan 11 till strax innan 15. Växte upp med min Nico <3



Detta är en så himla fin video, gråter alltid till den;



http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.