Dimmig onsdag

Datum: 2011-11-09 /12:46:23 / Melroose & Tindra /  

Idag är det kallt och dimmigt ute, ridning står på schemat. Men dimman är så tjock nu och det lär inte bli bättre när det är mörkt.. Hoppas med andra ord att dimman lättar!

Saknar mitt gos jätte mycket! Vill bara pussa på hennes mjuka mule. Min fina Melroose.

(såhär såg jag förresten ut på halloween ^^)




Postat av: Eleonor - VINN KINGSLANDMÖSSA
Datum: 2011-11-10 Klockan: 10:28:09 | Kika in här: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Va fin du var!

sv: Jag behöver ett par "snyggridbyxor" o sen ett par slit o släng...

Bäst jag gör Dacke minst lika fin idag också om ridpasset ska gå bra! :)

Kram







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.