Söndag-tisdag

Datum: 2011-11-08 /23:12:17 / Melroose & Tindra /  


Det blev en hel del bloggtävlingar, hade lite att ta igen :p
Nu åter till vad jag gjort det senaste.

SÖNDAG
Jag, Robban och Tindra var på loppis i sjuhärad, på NÄRK. Träffade mycket härligt folk, sålde lite grejer och fyndade en canvasbur i kamouflage till Tindra! Melroose vilade och hade det gott.

MÅNDAG
Hade migrän på söndag kväll/natt. Så tog det lugnt, sedan åkte vi till Balltorp :D Min bästa Anna har ju kommit hem ifrån Singapore. Så vi myste med henne. Hjälpes, vad jag har saknat min underbara vän <3

Vi kollade på film, åt gott, pratade och gick långpromenad. Innan vi skulle sova så ropar Robban på oss. Han var ute på natt-kissen med Tindra. Då var det en älg precis utanför! Jag var självklart tvungen att ta kort. Den var knappt 3-5 meter ifrån oss, käkade på ett träd i lugn och ro. Tänk, i Mölndal liksom! Haha :p I ett radhus område.

TISDAG
Vi myste ännu mer, kollade på skönheten och odjuret, gick en promenad. Sedan var det dags för oss att åka. Väldigt härligt var det!





Postat av: Obban
Datum: 2011-11-09 Klockan: 13:29:15 |

Myspys hos Anna var det! :)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.