Spårklippning.

Datum: 2011-11-15 /13:20:04 / Allmänt /  


Har bestämt mig för att klippa Melroose. Hon har redan björnpäls och det är ingenting mot vad som kommer.

Förra vintern gick hon inte lika mycket som hon gör nu. Hon blir svettig vid varje ridpass, mer eller mindre.

Så det får nog bli en spårklippning!
Nu behöver jag bara finna en klippmaskin att hyra.. Hojta om ni vet någon!




Postat av: Anneli Johansson
Datum: 2011-11-15 Klockan: 14:07:30 | Kika in här: http://stallekekullen.blogg.se/

har en de laval som ja ska sälja om det är intressnt så får du höra av dig.



Postat av: Jenny
Datum: 2011-11-15 Klockan: 14:36:18 | Kika in här: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Låter som ett bra beslut, ibland har de lite för mycket päls för att funka vid ridningen. Du kan ju hålla utkik på blocket, där brukar uthyrningsannonser dyka upp för jämnan :)



SV: Det är jättemysigt att stå och klia på hästarna med tycker jag, lite som terapi.



Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-11-15 Klockan: 15:01:10 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Bingo fick sin nåt liknande!



SV; Jag är nöjd med mitt beslut att sälja i god tid, nu minns jag bara allt bra so varit <3 Vendela kommer alltid vara en del av mig, hon har hjälpt mg på många sätt. Nu får hon hjälpa en ny, yngre tjej på sin ryttarresa istället. Det kommer att bli så bra!



Kram <3



Postat av: Fanny
Datum: 2011-11-16 Klockan: 20:05:48 | Kika in här: http://barbacka.blogg.se/

Låter bra! :) Är nog verkligen dags för klippning på "min" lilla isis ^^







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.