Utställningen!

Datum: 2011-11-21 /11:19:02 / Melroose & Tindra /  


Det gick verkligen bra igår! Tindra var lugn hela tiden och skötte sig bra i ringen.

Hon blev 1:a i sin klass och 3:a i rasen!
Utmärkt på allt och välvisad!




Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-11-22 Klockan: 09:47:29 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Visade du henne själv? :D Jag visade min ena hund en hel del när jag var runt 10-12! tävlade även en hel del "barn med hud" samt "junior-handling". Det var riktigt kul, hon hann med att plocka ett norskt championat. Men i jakten på det svenska championatet så tröttnade hon och jag ville börja satsa mer på hästarna.. Men Tindra tyckte alltså att det var roligt? :D



SV: Tack så jättemycket! Förståt dilemmat med med storlek sådär.. Det är riktigt svårt!!



Kram







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.