19. bild på min bästa vän och varför han/hon är det

Datum: 2011-10-08 /10:56:00 / Allmänt /  

Det är två personer som är mina allra bästa vänner.

Anna



Anna är min bästa vän eftersom vi vet alltid var vi har varandra. Det spelar ingen roll hur lång tid det går i mellan vi ses, vi är alltid bästa vänner. Just nu bor hon i singapore sen ungefär 6 månader tillbaka. Jag saknar verkligen henne.. Hon är som en syster för mig. Hon står där för mig i vått och torrt, jag detsamma för henne.

Det klickade mellan oss redan första gången vi träffades för ca 8 år sedan. Hon är helt enkelt en del av mig, vi är så lika på alla sätt! Detta är en vänskap på en nivå över allt annat. Jag älskar dig.

ROBBAN



Robban är också min bästa vän. Han är allt, det finns ingen som är mig så nära som honom. Jag har en ring på mitt vänstra ringfinger med hans namn som förenar oss, han har en ring med mitt namn. Det finns inget jag inte kan säga till Robban, det finns ingen som får mig att må så bra och jag delar allt med. Mitt förflutna spelar ingen roll, vi är bara här och nu.

Det finns vissa saker man bara vet, att vi är själsfränder är en sak. Kärleken jag känner till honom är lika självklar som luften i mina lungor. Åh, vad jag älskar dig.




Postat av: Camilla Persson
Datum: 2011-10-08 Klockan: 20:11:39 | Kika in här: http://camillahastskotare.blogg.se/

Sv: Usch ja!! :(



Postat av: Anonym
Datum: 2011-10-10 Klockan: 02:06:45 |

Jättebästa J! Du är min finaste vän också! <3







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.