26. Hur mina vänner beskriver mig

Datum: 2011-10-21 /14:13:13 / Allmänt /  

 - Snäll, glad, ställer upp i alla lägen och sprallig.

Felicia:
Julia är en mycket envis och bestämd tjej. Hon står för vad hon tycker och håller oftast väldigt hårt på sina åsikter. Hjälper gärna andra och delar med sig av sina erfarenheter och av sig själv. Dock inte alla endast dem hon känner tilltro till.
Älskar djur och natur och umgås med människor som ger positiv energi. Har svårt att visa sig svag men tar faktiskt emot hjälp nu för tiden. Skrattar mycket och försöker se allt från den ljusa sidan så länge det går. Det är min Julia det! :)

- Empatisk, fördomsfri och en väldigt bra vän.

- Social, rolig och finns alltid där.

Robban:
Julia är världens bästa. Hon gör mig lycklig! Har lätt till skratt, ger aldrig upp, ser otroligt bra ut, fantasifull och kreativ.
Bryr sig alltid om hur det är med alla andra och glömmer bort sig själv. Julia är ärlig, fantastisk, underbar och världens bästa vän. Tack för allt du gjort/gör för mig och att du är finaste flickvännen!

- Snygg, utåtriktad och omtänksam!

- Tokig, busig, bra lyssnare, teaterapa, vacker och helt underbar!

Malin:
Julia du är en snäll person som bryr dig om både människor och djur otroligt mycket. Du ger aldrig upp fast det ibland är tungt.. Tindra och Melroose måste vara världens lyckligaste djur som får ha en sån go matte som du. Du är helt enkelt bäst och jag är lyckligt lottad som har fått lära känna sig och ha dig som vän.

- Väldigt bra med djur, lätt att prata med och lära känna. Finns alltid där, står för sina åsikter och är inte rädd att säga ifrån om någon behandlas illa.

Vill bara säga TACK alla! Skrev bara Robbans, Malins och Felicias namn (vet inte om alla vill ha sitt namn här), men alla ni som skrivit detta om mig är underbara. Jag blir så rörd <3 Tack, tack, tack och åter tack!!









Postat av: Felicia
Datum: 2011-10-21 Klockan: 15:33:23 |

<3







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.