Envis 4-åring

Datum: 2011-10-31 /20:05:29 / Melroose & Tindra /  

Idag red jag ut på Melroose, hon var pigg och mjuk! Hon tjafsade lite på det vanliga stället, men sedan efter en busig galopp så slappnade hon av.

Sedan kom vi till ett dike med vatten. Vi har hoppat över där flera gånger, hon har alltid varit lite osäker på det. Men idag var hon extra osäker. Fick över henne och sen skulle vi tillbaka..

Det tog ca 15 min att få henne att hoppa över..! Haha! Tur att jag är envisare. Sedan brände vi av i en riktigt härlig bus-galopp. Så var tillbaka med ett stort leende på läpparna och M var nöjd.

Nu måste appen funka..!




Postat av: ida
Datum: 2011-11-01 Klockan: 18:52:46 | Kika in här: http://www.teamnyman.se

sv: samma här, eller klart sparar jag så har jag ju det men vet inte om det är värt det ;)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.