Om jag kunde köpa en till häst.. 1. Dressyrhäst

Datum: 2011-10-25 /09:50:00 / Allmänt /  



Typ: Stora hästar  -  Inriktning: Dressyr  -  Kön: Valack  -  Födelseår: 2000  
Namn: Gretzky  
valack f.2000, imp Holland. 172cm mkh.
Detta är en häst med ett stort hjärta, som alltid gör sitt bästa. Tre mycket bra och taktmässiga gångarter. Gör alla rörelser öppnor, slutor trav och galopp, byten, påbörjade galopp-piruetter & passage.
En häst utöver det vanliga som syns i mängden. Många lovord från etablerade ryttare.
Har gått Finalen i Msv lag-DM, varit med i Talang skåne osv.
Startad upp till Msv:b i år på 65%, kapacitet för mycket mer! sparsamt tävlad, en häst med många år framför sig på tävlingsbanorna.
Snäll i ALL hantering och väldigt trevlig att ha och göra med. Inga olater och aldrig varit skadad!
måste ses!
http://www.youtube.com/watch?v=NF96FQL-eRQ

Säljes endast pga av tidsbrist.
 
 
 
Pris   150 000 kr

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=541216&inriktning=4&typ=




Postat av: Carolina {Tävlingar i bloggen}
Datum: 2011-10-25 Klockan: 18:49:00 | Kika in här: http://asslatjejerna.blogg.se/

Nu är vinnaren av ett Catago-fleecetäcke uppe på bloggen, kika in om den vinnaren är just du!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.