Tänder och regn.

Datum: 2011-10-18 /19:32:58 / Melroose & Tindra /  

Igår red jag M och kände direkt att det var något hon inte trivdes med. Upptäckte att det var i munnen, att det händer mycket där nu igen. Nya tänder som kommer osv. Det får bli hackamoret ett tag framöver!

Sen är hon extra grinig just nu, pga av pälssättning, växtvärk sen gillar hon inte hösten..

Idag pysslade jag bara i stallet, Melroose fick stå inne och käka lite lucern/lin/kalk/mineraler/foderjäst. Har fått en fin garderob med lådor som går att dra ut av mamma. Så jag fixade i ordning bland mina grejer! Jisses vad det regnat idag.. Fick typ tvinga ut Tindra så fort jag öppnade dörren. Men hon hade det ganska bra i sitt nya, fina regntäcke :)












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.