Behöver skriva av mig..

Datum: 2012-04-09 /21:43:34 / Allmänt /  

Jag har ingen motivation nu i skolan. Har plugg över öronen tills terminen är slut, det är i stort sett bara tråkiga och tunga grejer.

Jag är som många av er vet en mycket ambitiös person och jag är duktig i skolan. Men sen min utmattningsdepression har jag tappat mycket.. Jag vill bara vara i stallet och inte tänka på något annat. Egentligen så har jag inte tid vissa dagar att åka till stallet, borde verkligen plugga. Men jag väljer självklart stallet, för får bara ångest över skolan nu.

Så just nu är jag som fast i en ond cirkel.. Var jag än vänder mig är det PLUGG PLUGG PLUGG PLUGG och jag orkar bara inte. Vet inte vad jag ska ta mig till.. Alla motgångar de senaste åren har nu satt sina spår. Även om jag vill plugga så är det bara som att hjärnan kan inte tänka.

Nu försöker jag avsluta med att bli lite glad av denna bilden:




Postat av: Amanda - en satsande dressyrryttare
Datum: 2012-04-09 Klockan: 23:04:34 | Kika in här: http://perfectpony.blogg.se/

svar: Åå, tack vad snäll du är! Blir så himla glad! :D



Postat av: Catharina - LMC eventing
Datum: 2012-04-09 Klockan: 23:30:31 | Kika in här: http://lmceventing.blogg.se/

Åååh, jobbigt!! :( Känner också så ibland, typ att man har så jäkla mycket! Vilken klass går du i?

SV: Japp :D

Vaaa, jobbigt ju! Vart någonstans i landet bor du?



Postat av: Petra
Datum: 2012-04-10 Klockan: 08:35:26 | Kika in här: http://pejobe.blogg.se/

hah jag dör, gud vilken söt bild!!

Sv; På millhorse.se :)



Postat av: Anna
Datum: 2012-04-10 Klockan: 14:41:52 | Kika in här: http://frieserkar.blogg.se/



Usch, vet verkligen hur det där känns... Det bästa i sånna situationer är att stänga in sig på ett rum och inte gå ut förrän man avklarat läxorna. Det är vääldigt svårt, eftersom man inte alls vill göra dem, men det är värt det - tro mig! Känslan när ALLT är avklarat är underbar!



Det absolut, absolut bästa är att planera! Så att man både hinner med häst, skolan och annat <3



Hoppas du tar dig ur den onda cirkeln... <3



Postat av: Jenny
Datum: 2012-04-11 Klockan: 13:26:58 | Kika in här: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Jag har inte så mycket upplyftande att komma med förutom att det blir lättare. Tänk på sommaren!



För övrigt var det där ju en helt sjukt underbar bild <3







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.