Bloggtips!

Datum: 2012-04-10 /23:37:53 / Allmänt /  

http://agequestrian.blogg.se/

Amanda heter tjejen som driver denna bloggen. Hon skriver om sin vardag med hästar i träning och tävling. Gillar hennes blogg eftersom det är intressant läsning, hon är en riktigt duktig ryttare och har fina hästar.

Jag är inte så mycket för "renodlade tävlingsbloggar". Men tycker det är intressant med yngre hästar och Amanda verkar vara en ödmjuk tjej med båda fötterna på jorden! Det är inte bara tävling utan vardag också.

Detta är en blogg för dig som gillar hoppning, tävling och unghästar!




Postat av: sara
Datum: 2012-04-11 Klockan: 11:05:57 | Kika in här: http://hastbloggeen.blogg.se/

sv; ja visst var det:D



Postat av: Catharina - LMC eventing
Datum: 2012-04-12 Klockan: 22:27:16 | Kika in här: http://lmceventing.blogg.se/

Låter som en rolig blogg, och gid vilken fin häst hon hade på den bilden, hehe! :)

SV: Jaa, vi får hoppas hon blir bättre snart! Kram på dig med!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.