Lyx vs budget

Datum: 2012-04-25 /21:13:28 / Allmänt /  

De till vänster är ifrån Dyon och kostar 1999 :-

De till höger är ifrån hööks och kostar 459 :-

Vilka skulle ni valt och varför? Själv ställer jag mig naturlig till detta då jag inte tycker de är snygga.

Tack för tipset: http://islandspower.webblogg.se/




Postat av: Jenny
Datum: 2012-04-25 Klockan: 21:28:19 | Kika in här: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Jag svarar med en axelryckning :p Jag tycker varken eller är varken snygg eller ful egentligen, men jag skulle inte pröjsa 2000 spänn för ett par shortchaps så därför får Hööksvarianten min röst :p



SV: Lycka till! Jag är inte speciellt orolig för svenskan, däremot matten :S Jag är inte alls förberedd...



Spännande! Jag har aldrig ridit på gummiflis måste jag medge, det är inte så vanligt bland islandsfolk, men desto vanligare bland hoppfolk har jag förstått :)



Jepp, men som sagt stödfodras de fortfarande lite, gräset har inte hunnit växa så mycket än men de verkar väldigt nöjda ändå.



Postat av: Jenni Bloom - Team LB
Datum: 2012-04-25 Klockan: 21:55:18 | Kika in här: http://teamlabom.blogg.se/

Jag hade valt dyon chapsen utan tvekan. Man får vad man betalar för och med andra ord så är dyon chapsen 15 ggr bättre i kvalitet passform och så vidare. Dessutom ogillar jag att hööks kopierar de dyra märkena och gör kopior - tråkigt för alla som har köpt den dyra modellen när alla andra rider runt i ungefär likadana för en smula av vad man själv betalt :/







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.