Blogg-appen har legat nere...

Datum: 2012-12-10 /18:41:44 / Melroose & Tindra /  

Det är anledningen till den lilla bloggpausen. Vad har hänt på senaste då?

Jo, det var en markarbete-lektion i fredags på nygård och Melroose skötte sig fantastiskt bra! Stolt matte är jag! :D Sedan skrittade vi hem i mörkret. Det gick också bra.

Sen jobbade jag hela helgen och idag har jag o Melroose varit ute i snön och galopperat! I full fart, så otroligt kul hade vi båda två. Vi körde intervaller och M lyssnade bra på förhållning. Tindra sprang med också, lika lycklig hon.

Sen som ni ser så har jag fått en ny design, jag är väldigt nöjd! Vad tycker ni? :)








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.