Hissar och dissar!

Datum: 2012-12-12 /19:57:10 / Melroose & Tindra /  

HISSAR!

- Att mina tjejer, Melroose och Tindra mår bra.

- Melroose är inne i en underbar period! Hon är glad, pigg, samarbetsvillig och härlig!

- Det har gått jätte-bra på praktiken och jag trivs prima!

- Att galoppera i snön.

- Det gick bra att klippa Melroose!

- Snart är det jul!

- Å snart har jag 2 veckor lov!

- Jag har världens goaste sambo <3

- Lussekatter!

- Hästshopen.se grymt bra service, bra priser och snabb leverans

- Musikhjälpen

- Dressyrsnack.se min favoritblogg!

DISSAR

- Gillar inte när det kallare än ungefär 13 minusgrader. Fryslort som jag är...

- Det är sista dagen på praktiken imorn, kommer sakna stället, personalen och vårdtagarna.

- Att vi har prov på tisdag och inlämningar...

- Folk som röker i trappuppgången.

- Astma som ställer till besvär

- Att det inte blir tillräckligt varmt i lägenheten. Altandörren och fönster behöver tätas och ett element funkar inte.

- En kompis häst har just blivit utdömd... :'(








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.