The sims 3

Datum: 2012-02-28 /19:08:00 / Allmänt /  
Nu ska jag belöna mig själv med att spela mitt allra första egna the sims, jag enar mig med the sims-sekten!




Postat av: Åsa - Hästeriet
Datum: 2012-02-28 Klockan: 21:09:25 | Kika in här: http://hasteriet.blogg.se/

Sv: Ja, hoppas det blir något att se ;)



Spela lugnt! ;)



Postat av: Jessica
Datum: 2012-02-28 Klockan: 21:22:24 | Kika in här: http://enjes.blogg.se/

Sv: Ridningen var det inget fel på, det var hur de såg ut. Tycker inte det hör hemma i en världstävling att ha ett hjärta på rumpan. Sen är det väl bra att hon red med hjälm, men det ser inte bra ut tycker jag.



Och som du sa, det är tur att alla tycker olika :)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.