Explosiv 4-åring (snart 5!)

Datum: 2012-01-09 /17:33:20 / Melroose & Tindra /  

Idag var det ett dressyrpass på ridbanan som gällde!

Melroose var mer taggad än någonsin! Jag satt på en tickande bomb, hon gick i piaff/passage, pep, blåste upp sig och hade svansen högt. Minsta skänkel då gjorde hon riktiga caprioler, haha!

Så jag hoppade av och hon longerades ett tag. Hon var mycket i luften! Melroose är en häst full av livsglädje.
När hon lugnat ner sig så hoppade jag upp igen och ÅÅH SÅ FIN HON VAR! Hon svävade fram, lyfte ryggen och var positiv. Sedan kände hon av lite mjölksyra.

Förresten så snöade det riktigt mycket. Ni får en suddig mobilbild på oss från idag.








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.