Hip Hop 1045 - träffen.

Datum: 2012-01-10 /16:30:00 / Melroose & Tindra /  

Ska presentera Melroose snygging till pappa lite grand :) Konstigt att jag inte gjort det tidigare, men nu är det dags! Ska berätta om andra gången jag såg honom live och på det fick träffa honom nära inpå!! Mycket speciellt.

Här ser ni ett par bilder första gången jag såg Hip Hop ordentligt live, det var sommaren 2009 på SM i karlstad.

Hade tidigare sett honom på håll hoppa i falsterbo, föll som en fura. Iaf tillbaka till SM - Maria Gretzer hoppade honom och det snubblade på mållinjen kan man säga, Hip Hop hade bäst tid men så blev han för ivrig/het så  i stället för att komma 1:a så kom de 3:a, men jag var såklart lika imponerad för det! Jag fick träffa Maria Gretzer efteråt en lien snabbis och sedan gå "backstage" till boxen där Hip Hop stod, vi var alla helt saliga! Han var så himla go, Melroose har verkligen ärvt lugnet och självförtroendet ifrån honom :)












Hip Hop reds in av en väldigt duktig tjej som heter Erika Lickhammar, sedantävlade MAria honom upp tillännu mer framgång. Nu är han tillbaka hos Erika igen de får mycket placeringar och vinner även mycket. Han har blivit en av de absolut populäraste hingstarna de senaste åren. Då han har ett mycket bra temperament och hoppar som en gud! På dessa bilderna ser han pluttig ut jämfört med på banan (minst sagt) !! Han är en het kanonkula mot, över och efter hindrerna. Vill mycket och kämpar för sin ryttare.

Här är den bästa bilden ifrån karlstad. Det var stekhett den dagen och Hip Hop var också het :D



Denna bilden är rolig och häftig :)




forts följer med mer om Hip Hop!












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.