Äta hästkött.

Datum: 2012-07-20 /21:32:29 / Allmänt /  

Jag läste just om folk som har hästar som äter hästkött. Jag kanske är naiv för trodde inte att hästmänniskor åt detta... Trodde knappt att folk åt det överhuvudtaget. Bara tanken på det får mig illamående. Men jag äter inte heller något annat kött. Jag kommer ihåg i början när jag och Robban träffades, så skulle vi äta kvällsmat hos hans mamma. Upptäckte till min förfäran att det fanns ett pålägg i kylskåpet som innehöll hästkött. Minns ångestattacken jag fick av att bara se det. Tänkte på min fina Majka som avlivades bara något år innan. Det var så jäkla HEMSKT. Jag skulle inte ens klara av om Robban åt hästkött. Vad tycker ni om detta? Dela gärna med er av era åsikter.




Postat av: molly - jmphoto.webblogg.se
Datum: 2012-07-24 Klockan: 11:53:22 | Kika in här: http://jmphoto.webblogg.se

Usch, det är hemskt :( man mår dåligt bara man tänker på att man faktist äter kött överhuvudtaget!

Svar: Jaa.. Jag håller med..
Julia







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.