Klockan är 04:21

Datum: 2012-07-26 /04:27:57 / Melroose & Tindra /  

och kan inte sova... Ångesten vill inte lämna min kropp och alla tankar bara snurrar i skallen. Vet inte alls när jag kommer uppdatera här med något vettigt igen. Förklaringen är iaf att jag mår inte bra just nu av flera anledningar och är måååånga timmar per dag i stallet - terapi <3 Vill bara ha sagt det och att jag är glad att ni finns. Kram!




Postat av: Linda
Datum: 2012-07-26 Klockan: 05:50:06 | Kika in här: http://www.mittangsull.blogg.se

Nemen stackare. Vad kan det då vara? Är det nått tråkigt med sambon tro? Huuh ja det är inte lätt med tråkiga besked, förstår att du inte kan sova, jag kunde heller inte sova fast mest för att jag var pigg. Finns här iaf om du vill prata ut!

Massor med kramar!!



Postat av: Anneli Johansson
Datum: 2012-07-26 Klockan: 08:54:36 | Kika in här: http://stallekekullen.blogg.se

men då... va de nu är så hoppas ja de löser sig!



Postat av: Ellen
Datum: 2012-07-26 Klockan: 09:42:35 | Kika in här: http://imsobumbled.blogspot.com

Kämpa på fina du! Better times will come.

Svar: Stort tack!!
Julia







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.