Dressyrtävling!

Datum: 2012-06-26 /16:15:00 / Melroose & Tindra /  
Nu är det bestämt, jag och Melroose ska satsa mot vår första dressyrtävling i slutet på augusti. Trodde nästan inte att jag skulle ta mig ut på tävlingsbanorna igen, pga mitt kassa självförtroende. Men jag litar på min häst och det får gå som det går! Har ett enormt stöd. Är TAGGAD!!!
 



Postat av: Fanny & Filippa - Hästblogg
Datum: 2012-06-26 Klockan: 21:04:14 | Kika in här: http://syrrornaenstrom.blogg.se

fin blogg & söt bild♥

Svar: Tack och tack!
Julia



Postat av: Jenny
Datum: 2012-06-27 Klockan: 17:59:42 | Kika in här: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Vad roligt! Var ska ni tävla? Skulle ju vara kul att komma å heja på er :)

Svar: Ja (men nervöst..!) alingsås. Vi måste förresten ta och ses i sommar också som sagt!
Julia



Postat av: Anna
Datum: 2012-06-27 Klockan: 21:23:18 | Kika in här: http://frieserkar.blogg.se

ÅÅH vad roligt!! Nu blev jag jätteavis! ;)
Vilket program? Ska verkligen hålla tummarna för er <3

Svar: Ja :D Snart är ni där också vettu! LC, tack!! <3
Julia







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.