Ingen Tindra...

Datum: 2012-06-10 /14:53:45 / Melroose & Tindra /  

Vi skulle hämtat Tindra från veterinären imorses, men hon var inte frisk.. Bröt ihop. Så förhoppningsvis kan vi hämta henne imorn. Jag vågar knappt hoppas... Saknar min älskling galet mycket :'( GALET MYCKET... Min Timp.




Postat av: Jenny
Datum: 2012-06-10 Klockan: 16:24:08 | Kika in här: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Näe :( Stackars liten, hoppas hon repar sig snabbt! Håller tummarna stenhårt för Tindra.



SV: Du kan ju ta och maila istället, jag kollar mailen oftare än bloggkommentarerna så då är det nog lättare att stämma av en träff :)



Postat av: Anneli Johansson
Datum: 2012-06-11 Klockan: 09:20:47 | Kika in här: http://stallekekullen.blogg.se/

:( men har nog missat va som hänt, är hon sjuk?



Postat av: anna, ville och elton
Datum: 2012-06-11 Klockan: 10:52:47 | Kika in här: http://sota-nosar.blogspot.com

Usch, vad tråkigt! Hoppas ni får hämta henne idag. Ni får tänka på att hon får bra vård där hon är och att de tar hand om henne!



SV: Tack! :D Täcket har jag köpt på DG doggear (www.dgdoggear.com). Är jättenöjd, har massa saker därifrån :)

Svar: Ska absolut köpa något därifrån när jag har pengar!
Julia







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.