Lisa rider Melroose

Datum: 2012-06-24 /20:47:00 / Melroose & Tindra /  
M gick helt fantastiskt fint, är så stolt! Min fina, fina tjej. Min tränare rider dessutom riktigt bra, M trivdes med henne! Låter bilderna tala.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag får allt låta lite skrytig. För mig är hon den bästa, finaste och snyggaste hästen som finns! Blir alldeles lyrisk över att hon är min!!
 



Postat av: Åsa
Datum: 2012-06-25 Klockan: 20:22:32 | Kika in här: http://hasteriet.blogg.se

Ser jättefin ut, hon har verkligen vuxit till sig! :)

Svar: Ja, hon har verkligen vuxit till sig. Det har hänt mycket det senaste halvåret! Kul att du ser skillnad :) :)
Julia



Postat av: marie
Datum: 2012-06-25 Klockan: 22:33:01 | Kika in här: http://ohjuliet.blogg.se

Ja, hon har verkligen mognat! både till kropp och knopp!

Svar: VERKLIGEN!
Julia



Postat av: Jenny
Datum: 2012-06-27 Klockan: 18:11:24 | Kika in här: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Det ser jättefint ut, klart du ska vara mallig över din fina häst :)

Svar: Börjar faktiskt kunna känna mig stolt över att det faktiskt är jag som tagit henne hit också, lärt henne allt! :) Häftig känsla, så tack!
Julia







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.