Midsommarfirandet

Datum: 2012-06-24 /18:23:49 / Melroose & Tindra /  
Åkte hem efteråt en snabbis och gjorde mig i ordning. Sen var det tillbaka till stallet, fast denna gången för att fira midsommar. Vi var i traktor-garaget, åt gott, dansade runt midsommarstången och hade det trevligt! När det dansades runt midsommarstången stod hästarna och tittade nyfiket, haha. Det var en mycket lyckad kväll! Tindra var självklart med, hon låg mest i en filt i mitt knä och njöt.
 
 
 
Om nya blogg.se vill samarbeta så kommer det en bildbomb ikväll, från dressyrpasset idag när min tränare red!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.