Studenter, kalas och jobbig natt.

Datum: 2012-06-06 /11:35:15 / Melroose & Tindra /  

Igår var jag, Robban och Tindra o tittade på när glada studenter sprang ut. Vi grattade Robbans kusinbarn som tagit studenten. Sedan cyklade vi hem en sväng. Det var bara att fräscha till sig lite igen, jag och Timp skulle på kalas för min kusin som fyllde 6 år. Robban skulle på studentuppvaktningen.

Väl i Göteborg hade vi det trevligt, det var massa barn där. Första gången Tindra är på ett kalas med så många barn och hon skötte sig exemplariskt!

Natten har däremot inte varit så rolig... Tindra har varit riktigt dålig i magen, hela natten och morgonen. Nu sitter jag här alldeles dimmig i huvudet. Ska strax till stallet, idag ska jag testa Minnas häst!








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.