Tindra <3

Datum: 2012-06-21 /16:37:44 / Melroose & Tindra /  

Jag vet inte om det är en tillfällighet eller att hon bara blivit sån. Tindra sköter sig nämligeb så himla bra nu för tiden! Hon skäller inte när folk går förbi, hon går fint i kopplet nästan hela tiden, hon skäller inte om någon grannhund gör det, hon kommer alltid på inkallning och är allmänt harmonisk.

Imorn blir prinsessan 1 år och 2 månader och jag är så himla stolt! Det var längesen som hon trotsade mig nu och är så lydig! Känner mig smått bortskämd som har en så duktig hund.

Finaste älsklings-Timp.




Postat av: Anna
Datum: 2012-06-22 Klockan: 12:15:48 | Kika in här: http://frieserkar.blogg.se

Åh, ja du är då lyckligt lottad med en sån fin hund! Min hund lyssna bra för det mesta, men om det dyker upp nått mer intressant (t.ex. rådjur) så stänger hon av totalt... Haha ;)

Svar: Det är så typiskt för idag har hon trotsat mig MKT ett par gånger. Haha :P Vad har du för hund? :)
Julia



Postat av: anna, ville och elton
Datum: 2012-06-23 Klockan: 18:32:14 | Kika in här: http://sota-nosar.blogspot.com

Så fin hon är! Det är skönt när "polleten" trillar ner :D Elton tror ibland att han är med i drag-SM...

Svar: Ja, verkligen. Idag hade hon dock en "trots-dag". Hon har gått fint i koppel och alltid kommit när jag ropar. Men skällt på folk som går förbi, grannen och två killar som var här och hälsade på. (De var JÄTTE läskiga enligt Tindra). Men, men hon sköter sig för det mesta faktiskt ;D
Julia



Postat av: Jenny
Datum: 2012-06-23 Klockan: 23:44:18 | Kika in här: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Underbart! Om ändå alla hade sådana änglar till hundar...

Svar: Haha, ja. Idag har hon dock trotsat mig... Typiskt.
Julia







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.