Trött....

Datum: 2012-06-08 /16:10:02 / Melroose & Tindra /  

Red som sagt lektion igår, det gick väldigt bra! Skriver mer om det någon dag i helgen.

Har inte haft mycket tid över för Tindra är sjuk.. Imorses fick hon lämnas på kliniken, för att få dropp och de ska ta prover på henne. Usch ångesten och tårarna kom som en flod över mig precis när jag klev utanför kliniken. Det känns skit-jobbigt att lämna Tindra :( Jag vet att de tar hand om henne och att hon ska bli frisk, men det är ändå sjukt jobbigt... Min bäbis. Jag vill bara ha dig här som vanligt.




Postat av: Linda
Datum: 2012-06-09 Klockan: 10:01:35 | Kika in här: http://mittangsull.blogg.se/

Nämen, lilla Tindra då! Vad kan det vara för tok med magen tro? Jag tror hon kommer bli jättebra men det klart det är inte alls roligt att lämna de ensama med främlingar, jag är ju så fjantig när det gäller sånt med Elmo. Han skulle få lugnande av veterinären och då tog hon honom in till ett annat rum utan mig med fler veterinärer som skulle hålla i honom för att få en kanyl i tassen, han är jätte jätte rädd om tassarna så det var lite svårt. Bebis =/ Ne Elmo är verkligen min guldgruva, även om jag älskar mina hästar jättemkt så är Elmo den viktigaste jag har. Pussa Tinda från oss.



Sv; Ja det var en riktig hästig och härlig dag måste jag säga :) Det verkar ju gå bra med dig och Melroose också?



Postat av: Annika
Datum: 2012-06-09 Klockan: 10:47:58 | Kika in här: http://blogofphoto.blogg.se/

Fin blogg :)



Postat av: Anna
Datum: 2012-06-09 Klockan: 12:37:42 | Kika in här: http://frieserkar.blogg.se/

Åh, vad tråkigt det där med Tindra! Hoppas hon blir bra snart! <3



Sv: Det är inte för sent att köra in M ännu... ;) Tänk vad kul att köra ut en sväng med både bästa hästen, pojkvännen och hunden? :D



Postat av: anna, ville och elton
Datum: 2012-06-09 Klockan: 19:08:10 | Kika in här: http://sota-nosar.blogspot.com

Usch, hoppas allt är bra med Tindra nu! Har fått lägga in Ville för operation tre gånger och det är lika hemskt varje gång :(



Sv: Tack för kommentarerna! :) Tar man bara tillräckligt många bilder så blir någon bra, som jag brukar säga ;) Och "många" när det handlar om en italienare är runt ett par hundra, hihi







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.