Uteritt och midsommarfirande

Datum: 2012-06-24 /18:20:53 / Melroose & Tindra /  
Hej på er!
Hoppas allt är bra med er, här regnar det typ hela tiden.. Men inte är jag sur för det! Har haft en härlig helg.
 
I fredags red jag först ut med Michaela, Melroose blev riktigt pigg i skogen. Vi skrittade och travade bara, fast M tog galopp med lite brall. Fick kämpa för att hålla tillbaka henne, hon är lydig och skulle aldrig sticka men hon blir så ivrig och glad. Då blir hon stark. Att rida med sällskap i skogen är det bästa hon vet! Vi ska rida ut igen nästa vecka, då blir det galopp. Får väl se om M är mer i luften än på backen ^^
 
 
Det går tydligen inte att lägga upp fler än en bild.... så ni får fler inlägg i stället. Fortsättning följer..
 
 
 
 







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.