14 grader och sol!

Datum: 2012-03-13 /21:38:44 / Melroose & Tindra /  

Idag tog jag och Tindra in bussen för att träffa Hanna och Saphira. Det var så skönt väder att Timpen kunde vara nakenfis.

Vi gick en promenad till rastgården så hundarna kunde leka och springa med varandra. Det kom några med två hundar varav en var en super-snäll rottweiler men STOR. Saphira blev osäker men Tindra märkte direkt att hon är ju mycket snabbare och smidigare. Så oj vad de sprang! Zlatan släng dig i väggen - Timpen är bäst på att finta! Skulle filmat kom jag på nu.. Saphira sprang med ett tag tillslut.

Nu sitter jag här med en utslagen tjej och ansiktsmask. Hoppas ni haft en bra dag!

(hatar blogg-appen för går inte att lägga upp bilder..)




Postat av: anna
Datum: 2012-03-13 Klockan: 23:36:30 | Kika in här: http://nattstad.se/dobermannanna

Jag beklagar verkligen Julia att du gått igenom detta och att du då var så ung. Det skadar nog mer då, än då man är vuxen för då kan man bearbeta det på ett annat sätt. Som 14 år har man oftast redan dålig sjkänsla och dåligt sjförtroende såklart detta påverkar å sätter djupare sår. Visst jag har heller inte glömt det jag varit med om, och skulle aldrig förlåta. Visst kommer alla händelser tillbaka i drömmarna och ibland i tankar när man börjar tänka på såna här saker..din sjkänsla hoppas jag verkligen att du bygger upp å får tillbaka för det förtjänar du. Jag känner inte dig, men du verkar vara en bra tjej ändå. Jag är glad att du fått en fin kille nu, och att han behandlar dig bra hoppas jag också. Kram på dig /Anna







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.