Älskade Tindra

Datum: 2012-03-15 /20:35:00 / Melroose & Tindra /  


En vacker bild på en vacker tjej tagen av min fästman.

Tänk att du snart är 1 år..! Tiden går otroligt fort, kommer aldrig glömma första gången jag såg dig. Jag visste direkt att du var min. Dagen vi hämtade dig var som på rosa moln.
Valet att köpa dig var ett av de absolut bästa valen i mitt liv. Jag var sjukskriven och du är min terapi. Att pussa dig det sista jag gör innan sömn och pussa dig det första jag gör på morgonen. Det är underbart!
Är som sagt så oerhört lycklig som har dig, jag och husse älskar dig mest av allt. Du är inte bara en hund, du är vår bäbis. Du sprider glädje varje dag, tack för det min fina!



Postat av: Moa Kauppila
Datum: 2012-03-15 Klockan: 21:13:45 | Kika in här: http://moakauppila.blogg.se/

söt! :)



sv; Ett hästägar möte är typ ett möte om förändringar i stallet och vad som kommer hända osv :) Då alla hästägare ska komma.



Postat av: Malin
Datum: 2012-03-15 Klockan: 22:18:20 | Kika in här: http://kyro.blogg.se/

SV: är osäker, skicka igen :)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.