Hiss & Diss

Datum: 2012-03-15 /22:52:25 / Allmänt /  

HISS

- Robban, min själsfrände.
- Mountain horse ridbyxor. Mina absoluta favoritpar! Skönaste som finns.
- Sex and the city


DISS

- Vädret.. I två dagar var det 14 grader i skuggan. Men idag har det varit 6 grader, molnigt och blåsigt. Var ute på kvällspromenad med Timpen precis och nu är det 1 grad och blåser nästan storm.. Usch!
- Mugg, inte kul.. Melroose har fått lite problem med det nu stackarn.
- Skolan, just nu känns den bara tung som en börda.




Postat av: Freddi
Datum: 2012-03-16 Klockan: 08:48:15 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Hahha bilden :D



SV; Gud ja, det är hur svårt som helst! och så vill man ju göra rätt ocksåm så det inte blir fel. har iaf äntligen börjat hitta mer och mer knappar, var verkligen SÅHÄR nära på att ge upp allting i höstas när allt bara kändes för svårt..



Tack så mycket, det är du också Julia, glöm inte det!



Kram <3



Postat av: Eleonor - Ridlärare & Tävlingsryttare
Datum: 2012-03-16 Klockan: 09:04:17 | Kika in här: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Ja han har fin färg! Gillar att han är ljusare på mulen! :) Dock är han en riktig gris nu och dammig, hur mycket man än borstar...



Postat av: Elin- Northern Showhorses
Datum: 2012-03-16 Klockan: 09:17:59 | Kika in här: http://northernshowhorses.blogg.se/

SV: Tack :D







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.