Drömmer om en rockard..

Datum: 2012-05-16 /22:35:27 / Allmänt /  

Vill verkligen köra in Melroose på riktigt! Tänk vad mysigt; en sommardag och flyga fram bakom hästen på en grusväg.

Jag vill inte ha någon komplicerad, utan bara till hobbybruk. Jag har faktiskt en händig pojkvän *hint hint*

Men denna är såklart drömmen:
(bild lånad från http://www.kuskringen.se/)




Postat av: Catharina - LMC eventing
Datum: 2012-05-17 Klockan: 00:17:03 | Kika in här: http://lmceventing.blogg.se/

Åh, hade varit superhärligt att bara susa fram där bakom hästen, haha ;D Vi hade en shettis innan som vi körde mycket, jättekul var det haha :D

Och den bilden var grymt fin, både hästen & vagnen ;)

SV: Verkligen!



Postat av: Jenny
Datum: 2012-05-17 Klockan: 19:23:18 | Kika in här: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Jag vill också köra in Rósa, jag hoppas jag kommer till skott med den planen inom de närmsta åren, det verkar så himla kul och dessutom nyttigt med olika träningsformer!



SV: Vad bra att du tycker det :)



Ja, duktiga hovslagare brukar kunna råda bot på sådant, tyvärr är det rätt vanligt tycker jag, att hästar trmpar eller slår sig, ofta pga för långa tår. Men alla är ju olika också, så det behöver ju inte bara bero på det.



Ja, mailen nås jag ju också på så klart :) Jag måste ju komma och hälsa på dig och Melroose någon gång också!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.