Deppig.

Datum: 2012-10-30 /23:35:20 / Melroose & Tindra /  

Blir så deppig pga min hand... Det har inte ens gått en vecka och får inte använda den på tre veckor..! Blir deppig för det är massa saker jag varken kan eller får göra. Jag kan inte rida och göra alla stallsysslor. Jag kan inte ens ta på/av Melroose täcket. Jag känner mig så överflödig, blir galen!! Knjläcfucsdbb@kr)5;(.(:&@@@@kr5;?,>|%$
Det hade självklart kunna vara värre. Men en sån person som jag, som vill vara självständig och göra massa saker. Blir väldigt bitter av en sån här sak. Så, nu har jag gnällt färdigt här.

Michaela har ridit Melroose, i tre dagar nu. Är oerhört tacksam, hon är underbar! Det har gått bra, Melroose har allt testat henne (obligatoriskt ^^) men Michaela sköter det fin-fint!

Nu hoppas jag på en god natts sömn utan mardrömmar. Vill drömma om Melroose <3








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.