I'm back!

Datum: 2012-10-16 /19:18:43 / Melroose & Tindra /  

Hej allihopa!

Nu är jag äntligen tillbaka. Den 1:a oktober flyttade vi och nu har vi vårt egna lilla ställe. Idag fixades äntligen vårat internet!

Det har hänt en del sen jag senast skrev här. Melroose fick en ca 2 veckors vila för hon kändes inte helt hundra; misstänkte att låsningen i korset + höger bakben som kommit tillbaka. Så equiterapeuten var ute och behandlade henne igår, det var som jag misstänkte. Hon hade en låsning i korset, lite i ryggen, i höger bakben och spänningar lite varstans. Margita (equiterapeuten) behandlade med kiropraktik, massage, stretching och laser. Nu ska M vila i två dagar och sedan skrittas en vecka, för att sedan sättas igång långsamt och försiktigt. Så det blir ingen tävling på Alingsås den 3:e november. Melroose är sjukt pigg nu, det var hon innan vilan också så längtar till att få sätta igång igen!

Sen har vi som sagt flyttat och jag pluggar för fullt. Har precis börjat på en ny mycket intensiv kurs; medicin 1 och nästa vecka börjar vi läsa hälsopedagogik. Vi kommer ha vår första praktik denna terminen, spännande!

Med Tindra är allt bara bra! Hon känner sig hemma här och trivs så himla bra. Just nu löper hon så hon går runt med sin lilla trosa och är lite extra orolig, men inte så farligt.

Jag älskar att vara sambo med världens bästa kille, vår fina hund och bo ca 5 km från stallet!

Hoppas allt är bra med er :)




Postat av: Linda
Datum: 2012-10-30 Klockan: 12:19:28 | Kika in här: http://www.mittangsull.blogg.se

Låter ju toppen! Förutom låsningarna och de på M men det går ju till sig, bor ni i hus nu:)??







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.